Vrijheidsfestival op de Brink
Van "80 jaar vrijheid"
Ga naar het project
Maandag 5 mei bevrijdingsfeest op de Brink.
In Noordwijkerhout vieren we 80 jaar bevrijding op De Brink.
Om 10.00 uur opent onder andere de nostalgische kermis. Vervolgens zullen we na het theaterstuk ‘Van verleden naar heden’ de legervoertuigen van de Keep Them Rolling welkom heten en met vlaggetjes toezwaaien. Daarna zal de Nederlandse vlag in top worden gehesen en zullen we het Wilhelmus zingen. Koningin Wilhelmina zal het bevrijdingsvuur ontsteken.
Klik hier voor meer informatie.

